Իմ Տեսած Աշխարհը


Մելինե Խաչատրյան

Իմ տեսած աշխարհը անվերջ է և երբ ես մտածում եմ նրա մասին կարծես թռչում եմ նրա մոտ:Ես ամեն անգամ ուրիշ տեղ եմ թռնում բայց գիտեմ, որ ամեն անգամ իմ տեսած աշխարհում եմ լինում որովհետև դրանք իմմտքերում են:
Սովարաբար երբ գնում եմ իմ աշխարհ կամ ձանձրանում եմ կամ ել ուղակի մտածում եմ և այտպեսեմ հայտնվում իմ աշխարհում:
Իմ աշխարհը ուրիշ է որովհետև տարբեր հետաքրքիր պատկերներ եմ տեսնում: Գրքի նման և ամեն թերթի վրա մի նոր անակնկալի եմ հանդիպում կարող է լճում լողացող բադը դառնա ձուկ ևսուզվի ջրում, կամ երկնքում թռչող թռչյունը դառնա փետուր և դանդաղ իջնի գետնին: Իմ աշխարհում նաև հանդիպում եմ ծանոթներիս: Օրինակ` իմ կարդացած գրքերի հերոսներին, և իրենց հարցեր եմ տալիս կամ իմ բակի կատուներին, ովքեր իմ հետ զրուցում են:Իմ հրաշք աշխարհը անվերջ է, և գիտեմ, որ միշտ իմ համար կբերի անակնկալներ: 


Комментарии

Популярные сообщения