Ընտանիք 2

Ընտանիք.......բնության  պարգևած հրաշքներից մեկըև միաժամանակ  նաև ամենալավ 
բանըկյանքում.Մարդն առանց ընտանիքի,նույնն էինչմարմինն առանց հոգու կամ   սրտիԼինելովընտանիքում քեզ զգում ես ավելի ապահով,ավելիուժեղ և ընտանիքիդ հետ պատրաստ եսհաղթահարելու նույնիսկ ամենաբարդ փորձությունըկյանքում.որը տրված է իվերուստ......Ընտանիք........այս բառը իր մեջպարունակում է և հարգանքև սերև մտերմությունե ամեն ամեն ինչ...Միայն այն բանը երբ ընտանիքովհավաքվում եք սեղանի շուրջը և խոսում ուրաքբաների մասինդա կյանքի ամենամեծ երջանկությունն է..........
Իմ կարծիքով լիարժեք ընտանիքի ամենակարևոր բանը դա երջանկությունն է և սերը: Եթե մարդը իր ընտանիքի մեջ չկարողանա ներել սիրել ապա այդ ընտանիքը չի կարող համարվել երջանիկ:Երջանիկ ընտանիքը այն է, որ ամուսինները միշտ միմյանց կողքին են հարգանք ունեն միմյանց հանդեպ:Ես երբեք չէի ցանկանա որ իմ ընտանիքում լիներ անախորժություններ կամ ապագայում իմ ընտանիքում ամուսինս կամ երեխաններս հարգանք ցույց չտան իմ հանդեպ դա իմ համար անտանելի կլինի և ես կփորձեմ հարգանք ստիպել միմյանց հանդեպ և եթե ոչ ապա և չեմ  ցանկանա գտնվել այդպիսի ընտանիքում:Ես կցանկանամ որ բոլոր ընտանիքներում չլինի անախորժություններ և միմյանց հանդեպ հարգանք սեր ցույց տան, եթե լինի սերը, հարգանքը, ուրախ կատակները ապա դա կմարավի երջանիկ ընտանիք: Ես ցանկանում եմ որ հարազատ թե թշնամի, աղքատ թե հարուստ, սեր և երջանկություն տիրի բոլորի ընտանիքներում և կցանկանամ, որ ոչ ոքի ընտանիքում սուք չտիրի այլ ամեն օր բոլորի օջախներում ավելի ու ավելի շատ երջանկության դռներ բացվի :
                                                          
                                                   «Ընտանիքը փոքրիկ հասարակություն է, որի                                                                          ամբողջականությունից կախված է մարդկային ողջ                                                                       հասարակության անվտանգությունը»:
                                                                                                                                  Ֆրիդրիխ Ադլեր

Комментарии

Популярные сообщения